sobota, 29 grudnia 2012

CelluOff (AvetPharma)


O cellulicie napisano już niejedno i w niejeden sposób próbowano z nim walczyć.
AvetPharma również postanowiła zaproponować produkt, który ma uczynić nasze ciała doskonałymi.



CelluOff
Producent: Avet Pharma S.K.A
Cena za opakowanie: 129zł
Liczba sztuk w opakowaniu: 30 kapsułek


CelluOFF suplement diety jest innowacyjnym preparatem przeznaczonym dla kobiet aktywnie walczących z cellulitem (ćwiczenia fizyczne, dieta antycellulitowa). CelluOFF suplement diety może być także stosowany wspomagająco podczas intensywnych programów wyszczuplających.

• Ekstrakt z gorzkiej pomarańczy wpływa na ukrwienie i odżywienie tkanek i włosowatych naczyń krwionośnych
• Otoczkowany olej z ogórecznika lekarskiego (Borago Officinalis L.) zawiera kwas gamma-linolenowy, który wpływa na nawilżenie i ujędrnienie skóry
• Ekstrakt z liści pokrzywy i ekstrakt pozyskany z pędów bambusa zawierają krzem
• Ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego jest naturalnym źródłem jodu, który pomaga zachować zdrową skórę. Ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego jest stosowany pomocnico w programach wyszczuplających.
• Witaminy B1, B2, niacyna, biotyna i kwas pantotenowy przyczyniają się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.
• Witamina B3, niacyna oraz biotyna pomagają zachować zdrową skórę oraz pomagają w utrzymaniu prawidłowego stanu błon śluzowych.
• Witamina B2 pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym.
• Biotyna przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych.


Skład:
ekstrakt z gorzkiej pomarańczy, otoczkowany olej z ogórecznika lekarskiego (Borago officinalis L.), zawierający nie mniej niż 9% kwasu gamma-linolenowego, żelatyna, suchy ekstrakt z liści pokrzywy (Urtica dioica), kompleks zawierający nie mniej niż 70% przyswajalnej krzemionki pozyskany z pędów bambusa (Bambusa vulgaris), suchy ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego (Fucus vesiculosus), standaryzowany na 0,1% zawartość jodu, amid kwasu nikotynowego (niacyna), D-pantotenian wapnia (kwas pantotenowy), stearynian magnezu (E 470b) - substancja przeciwzbrylająca, krzemian glinowo–potasowy (E 555) – nośnik , dwutlenek tytanu (E 171) – barwnik, ryboflawina (witamina B2), monoazotan tiaminy (witamina B1), błękit brylantowy FCF (E 133) – barwnik, D-biotyna (biotyna).


Moja recenzja:

Testowałam sumiennie suplement przez 3 miesiące mając ogromne nadzieje co do tego produktu.
I jestem rozczarowana.
Nie zauważyłam u siebie żadnej zmiany. Żadnej.
Jestem przekonana, że podobnie jak nie ma diety cud nie ma też suplementów cud na cellulit.
Trzeba przeprosić się z wysiłkiem fizycznym bo to jest jedyna skuteczna metoda aby mieć ciało, którego się nie wstydzimy.

Produktu nie polecam.
Z całą pewnością nie jest wart swojej ceny.


5 komentarzy:

  1. nigdy nie ufałam, tym "cudownym" tableteczką, niby mają pomóc, a tak naprawdę tylko pogarszają sprawę, szkoda wątroby!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Poczekaj na moją recenzję! Ciesze się, że nie napisałam jej wczesniej bo po miesiącu stosowania widziałam mało minusów... teraz sytuacja zmieniła się o 180stopni i minusy widze wszędzie! Zawiodłam sie jak nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja brałam je 3 miesiące i nie widzę żadnych efektów więc szkoda pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy będzie test suplementów dla pakerów z siłowni? Będą zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będzie takiego testu, Kasiu Tusk :D

    OdpowiedzUsuń