czwartek, 14 marca 2013

Volcano Mascara Explosive Volume (Manhattan)


Od dłuższego czasu poszukuję tuszu idealnego.
Czy to ten?



Volcano Mascara Explosive Volume
Firma: Manhattan
Objętość: 6,5ml
Cena: ~ 25zł


Tusz do rzęs Volcano. Eksplozja objętości i intensywny kolor - tak wyrazisty jak wulkan. Głęboka czerń na rzęsach dzięki wyjątkowym cząsteczkom z lawy wulkanicznej. Przetestowany oftalmologicznie. 



Oko po lewej jest pomalowane tym tuszem. Prawe oko jest udekorowane moimi naturalnymi rzęsami.
Czy efekt mnie powala? Nie powala, ponieważ maskara ta nie zapewniła mi spektakularnych efektów.
Jest nieco ciemniej (choć trudno to ocenić, przy czarnych rzęsach i brwiach) i zdecydowanie widać, że moje rzęsy były czymś ulepszane (choć nieskutecznie).

Jestem dość rozczarowana ponieważ spodziewałam się po firmie Manhattan o wiele więcej.
Marzą mi się długie, gęste i podkręcone rzęsy które wyglądałyby naturalnie.
Testuję maskary w różnych kategoriach cenowych i wciąż nie znalazłam ideału.
Ale nie poddam się.

4 komentarze:

  1. daje efekt powiedzialabym naturalny...u ciebie jak widac lekko zagęscila i podkreslila rzesy.


    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się efekt całkiem podoba, ale skoro Ci nie wystarcza, to może spróbuj Rimmel Eyes Volume Accelerator. Mi ładnie wydłużał. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez sie nawet efekt podoba.

    http://kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń