wtorek, 25 grudnia 2012

Wanilia Karmel (Lipton)


Czy połączenie wanilii i karmelu z czarną herbatą to dobry pomysł?
Lipton pozwala nam się o tym przekonać!



Karmel Wanilia. Herbata czarna aromatyzowana, ekspresowa
Producent: Lipton
Strona producenta: www.lipton.pl
Cena: ~ 5zł
Masa netto: 34g (20x1,7g)


Informacje na opakowaniu:
Masz w sobie coś ze smakosza? Spróbuj tego! Kuszące kawałki laski wanilii i rozkoszne karmelki w połączeniu z listkami czarnej herbaty wewnątrz przestronnych torebek piramidek. Uwalniający się z nich smak ma niebanalny charakter i ponętną słodycz.
Niezapomniane, ekscytujące wrażenie dla Twojego podniebienia.

Słowa, które moim zdaniem zupełnie odbierają wiarygodność w stan idealności tego produktu podkreśliłam nieco jaśniejszym kolorem.


Herbatę należy parzyć w temperaturze 100 stopni Celsjusza przez 2-3 minuty.
Jedna torebka wystarcza do przygotowania 200 ml napoju.


Skład:
herbata czarna, aromat, płatki karmelowe (5,7%) (karmel, skrobia, cukier), laski wanilii (0,4%).

Tej wanilii to nie ma zbyt wiele w tej herbacie :)
Zwykła czarna herbata to ponad 93% całości napoju w filiżance.


Moja recenzja:
Jakiś czas temu recenzowałam smakowe zielone herbaty i wtedy herbata Lipton zdobyła najwyższą notę postanowiłam więc w szale świątecznych zakupów przekonać się jak Lipton obchodzi się czarnymi smakowymi herbatami.
I okazuje się, że całkiem nieźle!
Pomijając skład bardzo ubogi w wanilię nie mam żadnych zastrzeżeń.
Do każdego testowanego produktu podchodzę na "nie" i albo produkt przekona mnie do siebie (i wtedy jest godny polecenia) albo nie (wtedy produkt odchodzi w kąt). Herbata Lipton znów przekonała mnie do siebie!

Jednak to nie jest herbata dla wszystkich!
Ja lubię słodkie herbaty i lubię karmel.
Część rodziny testująca ze mną herbatę była bardzo na nie.
Więc jedynym sposobem przekonana się czy ta herbata będzie nam smakowała jest zaparzenie jej i schowanie się pod kocykiem (najlepiej z książką!).
Gwarantuję, że jeśli komuś ten smak się spodoba to będzie do niego wracał tak jak ja!

Jestem na tak i z całą pewnością ten produkt wyląduje w moim zakupowym koszyku nie jeden raz.


10 komentarzy:

  1. a wierz, ze ja jeszcze nigdy nie pilam tej herbaty... musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że słownika też nigdy nie miałaś w rękach?

      Usuń
    2. Gdzie mogę taką herbatę kupić? Chodzi mi o to w jakim sklepie mogę ją dostaś?

      Usuń
  2. Naprawdę uczciwie polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio właśnie patrzyłam na tą herbatę w sklepie, ale nie wiedziałam czy takie połączenie będzie mi smakować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie byłam przekonana, ale w końcu uznałam, że warto spróbować i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to widocznie miałam zupełnie coś innego w tych torebkach.. Dla mnie ta herbata smakowała za niczym. Nie czułam ani wanilii ani karmelu. Jedyne co mi się spodobało to zapach. Gdyby ta herbata smakowała tak jak pachnie to chyba bym niczego innego nie piła.

    OdpowiedzUsuń
  6. pilam ale juz u w moim miescnie nie sprzedaja :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie propozycja okazała się za słodka. Jakiś czas temu zrezygnowałam z cukru i wybieram słodkie herbaty w każdym razie nie aż tak słodkie. Lubię za to bardzo taką białą http://big-active.pl/produkty/herbata-biala-z-brzoskwinia-i-kwiatem-pomaranczy-20tb2/
    smak owocowy ale nie oczywisty, ma w sobie coś ciekawego i umiarkowaną słodycz właśnie.

    OdpowiedzUsuń