środa, 16 stycznia 2013

Californication

californication wallpaper

Becca: Tato, w twoim pokoju leży naga kobieta. Nie ma włosów łonowych, czy jest chora?
Hank: Nie wiem Becca, SPRAWDZĘ.




Californication
Gatunek serialu: Komedia obyczajowa
Kraj produkcji: USA
Produkcja: David Duchovny, Tom Kapinos, Stephen Hopkins
Czas trwania odcinka: 27minut
Data premiery: 13 sierpnia 2007
Ograniczenia: dozwolony od 18 lat


Były Nowojorczyk, autor jednego książkowego hitu, Hank Moody (Duchovny) cierpi na blokadę twórczą. Każdego dnia stara się jednocześnie odzyskać gasnącą sławę, wychować nastoletnią córkę (Madeleine Martin) i nie zepsuć relacji z Karen (Natascha McElhone), miłością swego życia. Los Angeles, w którym obecnie żyje pełne jest jednak alkoholu, narkotyków i kobiet - pokus, którym trudno się oprzeć.

Rolę główną - seksownego, niezależnego i dość niecodziennego pisarza gra aktor znany z Archiwum X David Duchovny.
Pamela Adlon wciela się w postać Marcy Runkle - szalonej przyjaciółki.
Natascha McElone gra Karen czyli ukochaną głównego bohatera.
Jest jeszcze oczywiście Charlie Runkle czyli najlepszy przyjaciel i menadżer Hanka.
Całość dopełnia jedyna córka bohatera Becca (Madleina Martin).


Moja recenzja:
Trzeba trafić na naprawdę dobry moment w życiu żeby pokochać ten serial.
Trzeba pozbyć się wszelkich uprzedzeń i przygotować się na ogromną dawkę sprośnych żartów.
- Och... Hank potraktuj mnie jak szmatę.
-(dzwoni komórka, Hank odbiera )Słucham? / To nie najlepszy moment / Ok, ok, zaraz tam będę
- ( Hank wychodzi a ona do niego )Chyba żartujesz?
- Uznaj, że właśnie potratowałem cię jak szmatę.
Ja pierwszy sezon obejrzałam w wielkim podekscytowaniu i z radością na ustach.
Z kolejnymi sezonami mój uśmiech słabł a na jego miejscu zaczęło pojawiać się zniesmaczenie i nuda.
Wczoraj udało mi się obejrzeć pierwszy odcinek szóstego sezonu i nie znalazłam w nim nic nowego.
Hank znowu pije więc wszyscy chcą go ratować. Jego córka mówi mu, że go kocha a on znowu mówi, że nie zasłużył na jej miłość.
Znów bohater nie ma weny do napisania czegoś nowego a miłość jego życia znów chce do niego wrócić a on znów odrzucił jej zaloty.
Ileż można?!

Polecam pooglądać serial w gronie znajomych lub w naprawdę dobry humor gotowy znieść poczucie humoru czasem na najniższym poziomie (a czasem naprawdę na najwyższym!).
To raczej nie jest serial do jedzenia przy nim obiadu :)

Cóż.. ja oglądam, choć miałam chwilę przerwy z powodu zniesmaczenia.
Tutaj ciężko trafić, żeby dowiedzieć się czy komuś przypadnie do gustu trzeba zacząć oglądać.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz