sobota, 26 stycznia 2013

Olejek arganowy kosmetyczny (Adam's Fitness Food)


Zastanawiałam się kiedyś nad kosmetykiem uniwersalnym.
I oto jest.



Olejek arganowy kosmetyczny
Producent: Adam's Fitness Food
Zakup online: http://www.sanavita.com.pl/103-olejek-arganowy.html
Objętość: 100ml
Cena: 49zł


Ze strony Sana Vita:

Olejek arganowy kosmetyczny BIO to prawdziwy koncentrat natury i słońca, nieoceniony składnik kosmetyków.
Dzięki dużej zawartości tokoferoli czyli witaminy E (w tym Beta, Gamma- Delta), chroniących nasz organizm przed starzeniem się i niezwykle skutecznych w walce z utleniaczami, olejek arganowy zwany jest ELIKSIREM MŁODOŚCI!
Olejek arganowy kosmetyczny tłoczony jest na zimno z nieprażonych owoców i ma jaśniejszy kolor niż olej spożywczy, a także nie pachnie orzeszkami!
Olejek arganowy kosmetyczny jest znakomitym olejkiem do opalania i balsamem po opalaniu, a także płynem do demakijażu!


Moja opinia:

Nim dostałam do testowania olejek arganowy bardzo dużo o nim czytałam i zastanawiałam się czy rzeczywiście jest tak fenomenalnym kosmetykiem jak wszyscy na różnych forach ogłaszali.
Dziś już wiem.

Kosmetyk stosuję do olejowania włosów i jako krem do twarzy.
Włosy stały się bardziej pokorne, mniej się puszą i (o dziwo) nie przetłuszczają się.
Z moją twarzą nie było jednak tak pięknie i łatwo.
Po pierwszym użyciu moja twarz się zbuntowała i pojawiły się na niej brzydkie wypryski.
Jednak z czasem (bo nie poddałam się tak łatwo) moja twarz zaczynała się poprawiać.
Twarz jest gładka, świeża i wygląda na zdrową.
Jestem zachwycona.

Choć olejek jest dość tłusty i trzeba uważać, żeby nie zostawił plam jest naprawdę moim nowym kosmetycznym  niezbędnikiem. Zdecydowanie 49zł za 100ml to cena warta tego kosmetyku.

Kolejnym krokiem w edukacji kosmetycznej będzie przetestowanie olejku spożywczego.

Polecam!

4 komentarze:

  1. witaj!
    ja rownież odkryłam zbawienne wlasciwosci olejku arganowego :) szczerze polecam maskę argaowa do wlosow Kallos,naprawde warto znac ten kosmetyk.
    recenzja u mnie na blogu.

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak często i w jaki sposób stosowałaś olejek na twarz? Po jakim czasie osiągnęłaś zachwycające efekty?

    OdpowiedzUsuń
  3. witam, również kupiłam ten olejek ale nie miałam na nim paseczka z napisem oryginał. Ponad to miałam na nim naklejoną datę ważności osobno na oryginalnej naklejce nie było daty. Dziwnie dla mnie on pachnie jakby perfumy, coś lekko kwaśnego. Mam wrażenie że to podróbka... Daj znać jak Twój pachnie i czy ma datę ważności. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń