czwartek, 31 stycznia 2013

Szczotka z serii ekologicznej - Naturals (Vileda)


Gdy zepsuł mi się odkurzacz serce moje ogarnęła trwoga. Co ja teraz uczynię?! - myślałam.
Niczym wybawienie na mojej drodze stanęła ekologiczna szczotka Vileda.
Czy dałam się przekonać do zamiatania?


Szczotka Naturals
Producent: Vileda
Cena: ~ 25zł
Wyprodukowano we Włoszech



Ze strony producenta:
Pomóż chronić środowisko z Viledą!

Wyjątkowy efekt zamiatania.
Cienkie włosie usuwa kurz, grubsze włosie zamiata włosy i sierść.

Drążek: wyprodukowany ze stali przetworzonej (100%). Główka szczotki wyprodukowana z przetworzonego poliprepylenu. Włosie wyprodukowane z przetworzonego PET.
Szczotka sprzedawana w komplecie z drążkiem.



Moja recenzja:

Muszę otwarcie przyznać się, że dopiero podczas drugiego użycia szczotki zorientowałam się dlaczego jest ona dwukolorowa.
Instrukcja uświadomiła mi iż czarna strona jest do zbierania "okruszków" a strona zielona jest przeznaczona do zbierania kurzu i włosów.
I nagle wszystko stało się jasne i proste.
Uniknęłam czegoś co mnie niesamowicie brzydzi w szczotkach czyli kurzu, między włosiem.
Drążek miotły jest długi więc wygodne jest posługiwanie się szczotką.

Mimo, że czasem żartuje się na temat kobiet latających na miotłach ja muszę przyznać, że z ekologiczną (ratujmy świat!) szczotką marki Vileda czuję się raczej jak Harry Potter zdobywający Puchar Domów.

25zł to cena niska jak na użyteczność i wizualny wygląd szczotki.
Polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz