czwartek, 10 stycznia 2013

Żel pod prysznic (Avon)


Mikołaj obdarował mnie żelem pod prysznic marki Avon.
Zapach żelu który jest połączeniem truskawki i białej czekoladki brzmi dobrze.
Czy dać jeszcze jedną szansę nielubianej przeze mnie firmie Avon?



Żel pod prysznic
Marka: Avon
Cena: ~ 6zł
Objętość: 200ml


Od producenta:
Zanurz się w rześkiej słodyczy soczystych truskawek otoczonych kremową białą czekoladą. Doskonały zapach na okres jesienno - zimowy. 


Skład:
aqua, sodium laureth sulfate... i nie czytam dalej.
Obiecałam sobie unikać wszystkich produktów które zawierają SLS.
Po zagłębieniu się w temacie na potrzeby wpisu o szkodliwych składnikach postanowiłam unikać przede wszystkim tego najokrutniejszego spośród wszystkich składników.


Moja recenzja:
Kosmetyk pachnie całkiem przyzwoicie.
Jednak zupełnie się nie pieni.
Jestem zupełnie na nie.
W podobnej cenie można znaleźć bezpieczniejsze kosmetyki o lepszym pienieniu i intensywniejszym zapachu.

Odkładam produkt daleko na dno szafy gdzie widmo SLS nie będzie mnie już straszyło:)
No cóż, Avon znów rozczarował.

4 komentarze:

  1. Szkoda, że jestem prawdziwym mężczyzną i żele truskawkowe to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy mężczyzna nie powinien wstydzić się iście wakacyjnych zapachów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja lubię jak się pieni :(

    OdpowiedzUsuń