piątek, 8 lutego 2013

Ścierka do kurzu (Vileda)


Dzisiaj przedstawiam kolejny produkt od Viledy.
Oto ścierka do kurzu.
Niby nic takiego a jednak ciężko wyobrazić sobie mieszkanie bez tego przedmiotu.


Ścierka do kurzu
Producent: Vileda
Cena (promocyjna): 4,99zł
Do kupienia: http://www.sklep.vileda.pl/produkt/sciereczka_do_kurzu.php


Ścierka do Kurzu o działaniu elektrostatycznym - nie wzbija kurzu w powietrze.
Cechy:
nie wzbija kurzu w powietrze
trwała
bardzo wydajna - 40% lepszy efekt usuwania kurzu niż tradycyjna ścierka
maxi rozmiar : 30 cm x 40 cm
1 szt w opakowaniu



Opinia:

Nie jestem znawcą ścierek do kurzu. Uroczyście przyznaję, że całe życie myślałam, że ścierka do kurzu do ścierka do kurzu i już. Byłam pewna, że wystarczy potargać stary podkoszulek i już.
A tutaj okazuje się, że to są bardziej skomplikowane rzeczy!
Tutaj można przeczytać nawet instrukcję wycierania kurzu.

Jedno co jest pewne: ścierka jest niesamowicie miła w dotyku.
Kiedy ją po raz pierwszy wzięłam do ręki pomyślałam: kto normalny wyciera kurz kocykiem?!
Zaraz potem okazało się, że ja :)

Jeśli Vileda mówi, że dzięki ten ściereczce kurz nie lata w powietrzu to ja jej wierzę.
Nie mam wyboru bo nie dopuszczam mojego mieszkania do stanu w którym kurz widać gołym okiem.
Jeśli kurz nie lata na wysokości moich ust to mówię: okej! super.

Moim zdaniem: Jeśli ktoś akurat nie ma starego podkoszulka na zbyciu to niech uda się do drogerii po ściereczkę Viledy. Tanio i przyjemnie będzie można wytrzeć "kocykiem" kurz.

1 komentarz: